پریشانیات

پریشانیات

فارغ از هیاهوی آدمک ها و دنیایشان،فارغ از آلونک های آجری و مرکب های آهنینشان،فارغ از هر چه که هست و هر چه که نیست،هرچه که رحمت بود هر آنچه که حکمت شد،هر چه کردیم ودیده شد و دیده نشد،سرفه های خشک قلممان را مرهمی باشیم بهتر است...

آخرین حرف هايتان
خانه ي همسايه

آهای کربلایی ها...

بروید خدا را شکر کنید...زیاد هم شکر کنید...

که اینجا کسانی هستند که هنوز کربلا نرفته اند و حسرت

بوی سیب حرم حسین (ع) بر دل هاشان مانده...

پریشان نویس

نظرات  (۳۵)

۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۰۲ سرباز امام خامنه ای
ممنون از حضورت
خوش به حال کبلایی ها...
یامهدی
پاسخ:
خوش به حال دلشون...
دل…
این واژه ی بی نقطه گاهی به وسعت یک دریا برایت دلتنگی میکند
ای حسین جان
ممنون به جا بود...
پاسخ:
زیبا بود ...
ممنون از حضورتون
:ستاره
بده یک کرب و بلا من به خدا محتاجم 
من به بخشندگی آل عبا محتاجم 

یا حسین 
پاسخ:
ممنون از شعر
و ممنون تر از حضورتون
:)
سلام

تشکر از لطفت

دقیقا مثل من هنوز لیاقت زیارت کربلا رو نداشتم...
پاسخ:
بیا دعا کنیم که لایق دعوت شویم...
سلام مجدد

لینک شدید با نام پریشانات
پاسخ:
سلام
متقابلالینک شدین
:))))
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۲۹ سید هادی حسینی
سلام ممنون از لطفتون
شما هم با نام وبلاگتون لینک شدید.
پاسخ:
:)
دلم، تنگِ غروبِ کربلاست...
پاسخ:
دارد حتی تنگ تر هم میشود
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۳۶ موسی شیخ ملاهی
تشکر از مطلب زیبا وپرمفهومتون
باارزوی موفقیت برای شما

پاسخ:
ممنون
در پناه علی
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۱۶ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب العشق

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین جان

گفته بودند مجنون به مجنون برسد !
آتش می گیرد!
راستی تو هوز سالمی ؟!!!
اجرت با سید النور کل النور.....
حضرت ارباب حسین جان....
التماس دعای عهد وفرج مولایمان ان شاالله
دریا خروشان است....

پاسخ:
من؟
من تمام شدم
در هجر یار خاکستر شدم...
السلام علیک یا شهدای کربلا
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم به دعا
ماهم التماس دعا
:)
کربلا!
حسرت تباهم کرده است...
:-<

اللهم الرزقنا توفیق زیارة الحسین فی الدنیا و شفاعة الحسین فی الآخرة
پاسخ:
کاش حضرت به دل نمانیم...
حرم فقط حرم حسین(ع)
پاسخ:
کاش دل هامان هوای حرم بگیرند...
ان شاءالله ب زودی
پاسخ:
انشالله
به قول علی اکبر بقایی:

http://bayanbox.ir/id/2247692986741144639

خوشا به حال دلِ کربلایی ها...

ما هم حسرت به دل...
پاسخ:
خدا قسمت همه بکند صدقه سر همه قسمت ماهم بکند...
کربلا رفتن مهم نیست
کربلایی موندن مهمه که از ما بر نیومد. :(
پاسخ:
گل گفتی...
یادم نبود...
چقدر حسینی شدن سخت است و حسینی ماندن سخت تر
حضرت جان...خودت کمکمان کن ...
 سلام دوست عزیز
انسان پدیده ای غریب است : به فتح هیمالیا می رود
به کشف اقیانوس آرام دست میابد ، به ماه و مریخ سفر می کند
تنها یک سرزمین است که هرگز تلاش نمی کند آن را کشف کند
و آن دنیای درونی وجود خود است . . .
موفق باشید
یاعلی
پاسخ:
سلام
زیبا بود و قابل تامل
تشکرات ویژه بابت حضورتون
:)
ان شا الله قسمت همه بشه ... دنیایی دیگه است . .. وصف نا شدنی
ممنون از حضورتون

پاسخ:
انشالله
مخلصکم الله
:ستاره

من قبل رفقنم دلم هوایی نبود
نداشتم حسرت بوی سیبش رو

برگشتن یه درده ، اسیریش یه درد بزرگتر . . .

هرکه از کربلا بازگشت، اسیر است . . .
زینب شهادت می دهد . . .

روزیتون ان شالله


یـ علی ـا
پاسخ:
دعایمان کنید...
تمام انها را که حسرت حرم دارند را دعا کنید...
گاهی وقت ها ادم فکر میکند چقدررر مگر بد است که دعوتش نمیکند ارباب..
بعد دلش میگیرد..قد تمام دنیای کوچکش میشود...
دعا کنید خلاصه
حالمان بدجور کربلاییست
باور کنید دعوت کربلا به این چیزا نیست
کی گفته خوبا رو می برن ؟
من چی ام پس؟!!!!!!!
اینطوری بود که الان انگشت شمار بودند کربلایی ها !!!!!!!

من امسال در اوج نا امیدی طلبید شدم برای بار دوم
بار اول که قبل و بعدش خواب بود انگار

برای بار دوم هرچه دست و پا زدم جور نشد ، دلم بدجور شکست  . 
دل شکسته قیمت دار شد و یک هفته قبل حرکت تماس گرفتند که یه جا خالی دارن !
به همین سادگی!
هفته ی بعدش کربلایی بودم .

میشه!
کافیه بخواید
از ته دل ! همین !

روزیتون انشالله


یـ علی ـا
پاسخ:
شاید.........
اما
ما
دلمان
پریشان
است!
:)
تشکر از حضورتون
هعی دقیقا.. خدایا هیشکی رو بین الحرمین ندیده از دنیا نبر..

آمیـــــــــــــــــــــــن..

پاسخ:
خدایا راست میگه
:))))
إن شاءالله که قسمت همه بشه ولی من منظورتون رو متوجه نشدم . چرا کربلایی ها باید خدا را شکر کنند؟
پاسخ:
چون کربلا رفتن...چون ممکن بود مثل ما نرفته باشن و حسرت بکشن...
:)
اح سنت
پاسخ:
:)
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۳۸ بنت الهدی ........
کربلا نرفته ها ... منم جزوشونم ... فکر کن آقا بطلبه ... شیرینه
پاسخ:
شیرین تر از عسل
:)))))))))))
۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۵۶ موسی شیخ ملاهی
سلام باالحمد لله رب العالمین به روزیم



بیچاره اون که حرم رو ندیده

بیچاره تر اون که دید کربلاتو

 

:(

پاسخ:
عالی بود...
سلام...
بله با اون فعل ایهام میگیره... وگرنه فارسیشم موردی نداره و مثبت بودنو می رسونه...
من با فعل مشکل داشتم ک اشتباه بود...
:)...
وبلاگ قشنگیه... موضوع تازه ای بود واسم... دوست دارم با بچه های بیان لینک باشم...
با اجازه اینکارو میکنم...دوست نداشتین بگین
پاسخ:
چرا دوست نداشته باشم؟
:ستاره
لینک شدین 
:))))
اللهم ارزقنی...
۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۷ سائل الزهرا(س) ...
انتظار چیز سختیه

اونم انتظار برای دیدن حرم 

 حرم کی

حرم ارباب بی کفن
پاسخ:
بی کفن....................
مرغ دلم باز هواتو کرده...
هوای کربلاتو کرده...
پاسخ:
...

:'(
پاسخ:
اللهم ارزقنا زیاره الحسین...
یا ایها الکریم...
فکری بر این نفس بی اثر کنید...
شب آرزو ها
مارو هم دعا کنید

پاسخ:
شمام مارو دعا کنین
چو طفل گمشده از خانه دور، می پرسم
آهای رهگذرها کربلا کجاست ..

سلام. بسیار زیبا بود
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۵۲ محبین امیرالمومنین(ع)
به نام خدای کرب و بلا...
میگن کربلا عرش خدا رو زمینه....
الهی هیچکس داغ اونو نبینه....
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۹ زائر آسمان ...
حرم قسمت دلتان
ی
ا
ع ل ی