پریشانیات

پریشانیات

فارغ از هیاهوی آدمک ها و دنیایشان،فارغ از آلونک های آجری و مرکب های آهنینشان،فارغ از هر چه که هست و هر چه که نیست،هرچه که رحمت بود هر آنچه که حکمت شد،هر چه کردیم ودیده شد و دیده نشد،سرفه های خشک قلممان را مرهمی باشیم بهتر است...

آخرین حرف هايتان
خانه ي همسايه

باز هم امشب شد و غم غروب جمعه و بغض گلویم را بیشتر از همیشه  می فشارد.

آخر میدانی چیست؟

فردا نیمه ی شعبان است و جمعه...

خدایا دلتنگم...خبری نیست از نگارت؟

سنگین است این غیبتت،سنگین تر از آن جنون من است از خودم که سر خود شده ام...بابا جانم...بچه ات سر خود شده...

ببخش بچه ات را،دختر ها بابایی اند،بابا جانم;دخترت را می بخشی؟

ببخش بابت لحظه لحظه ای که بودنت را درک نکرده ام...

ببخش که امشب بد جور دلم هوای خانه ی پدریم را کرده...جمکران می خواهم امشب...

بابا جانم;

از همه ی این ها که بگذریم،از نا خلفی ها و خوب نبودن ها...

خوشحالم امشب...

چرا که تولد بابای مهربانم است...

تولدت مبارک بابای مهربانم...

 

 

پریشان نویس

نظرات  (۲۴)

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۹ یا مهدی(عج)
عید است، تمام شهر شادند ولی
نوکر، نگران حرم ارباب است

شب میلاد مولایمان است
اما تنها با روضه ارباب دلم آرام میگیرد

ما از سبوی شاه دین، مجنون و مستیم....
برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم....

خروش شیعه رعد آسمانیست
نفس هایش همه آتش فشانیست
نگاه چپ کنند بر قبر عباس (ع)
خودش آغاز یک جنگ جهانیست

«خبر تهدید حرم ارباب که رسید حال کربلا رفته ها دیدن داشت»

یا علی
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۶ زائر آسمان ...
ما باید
منتظر باشیم
یار منتظر باشیم
و والدین منتظر باشیم
آن وقت می توانیم بگوییم آقا بیا
!
اللهم عجل لولیک الفرج
ی
ا
ع ل ی


أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۷ زائر آسمان ...
عید انتظارتان مبارکــ
ی
ا
ع ل ی
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۵۳ افسر ولایی مهدی(عج)
ما مدعیان دل خزانی داریم!
با حضرت دجال تبانی داریم!
ما لاف زن ندبه و اشک و آهیم!
این جمعه نیا، جام جهانی داریم...!
++++++++++++++++++++++++++
سلام همسنگر.
میلاد امام زمان(عج) مبارک.
ضمنا وب ما به عنوان نوزدهمین وب  برتر، در جشنواره 100 وب برتر ایرانی، به تشخیص داوران جشنواره، برگزیده شد...
منتظر حضورتان هستیم...
التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت.
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۲۸ محرم سرباز کوچولو
ترسم به روی سنگ قبرم بنویسند!
او هم جمال یوسف زهرا ندید و رفت!

اللهم عجل لولیک الفرج

تبریک این روز عزیز دعوت همیشگی به کلبه درویشی محرمانه ما...
حتی شما دوست عزیز
msknjn.blog.ir


سلام عیدتون مبارک *_*
با آرزوی بهترین عیدی در امروز برای شما.
پاسخ:
سلام زهرابانو
عیدشمام مبارک عزیزم
:ستاره
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۷ فرشته ی مهربان
این دیده نیست قابل دیدار روی تو *
چشمی دگربده که تماشاکنم تورا*
تو در میان جمعی من در تفکرم*
کان در کجا روم و پیدا کنم تو را*

الهم عجل لولیک الفرج به حق الحسین(ع)

عیدتون مبارک******
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۲ حسین زیلان
عیدتان مبارک.
ظهور شاید نزدیک است...
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۷ مهدی برجیان
عالی و دلنشین!
مث همیشه!
پاسخ:
نظر لطفتونه
:)
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۷ ابوالفضل حسینی
لذتیدیم...

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۳ نرگس روزبهانی
خونه خودته
پاسخ:
:)
ارادتات و مخلصات نرگس خانوووم
سلام...
تقصیر من است که تو کم می آئی
هر وقت که شوم اسیر غم می آئی
این جمعه و جمعه های دیگر حرف است
آدم بشوم! تو شنبه هم میآئی

عیدتون مبارک...
پاسخ:
عید شمام مبارک حدیث خانووووم
عیدتون مبارک باشه خانوم. :)
پاسخ:
عید شمام مبارک مریم عزیزم
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۷ زهرا فرحمند
سلام. واقعا یکی از بلاگ های عالی بود که در زندگیم دیدم... ایولله:)
پاسخ:
سلام آبجی 
لطف داری
چشاتون عالی میبینن
:)
تبریک !!
یا مهدی 
پاسخ:
ممنون
و متقابلا تبریک
سلام
من هم گاها دلتنگ آقا میشم آقا آقای عالم است آقای تمام دلهای بشریت.ازبزرگان شنیده ام که ظهوربسیار نزدیک است آنقدرنزدیک که مثل اینکه پشت دروازه تهران است ازشما وتمام کسانی که این مطالب رو میبینند ومیخونندتقاضامیکنم که برای فرج آقا خیلی دعا کنند که فرج همه بشریت است.درضمن دراین زمینه بخاطر مستندبودن حرفهام دعوت میکنم ازوبلاگ طریق فلاح دیدن فرمایید
این ایام خجسته رو به شما وتمام بینندگان تبریک عرض میکنم.
سلام علیکم

به ماهم سر بزنید
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۳۵ سید رضا کشفی
سلام
عرض احترام
خیلی وقت بود به پریشانیات سر نزده بودم
مثل سابق زیبا و ارزشی

غروب جمعه ی نیمه شعبان رو گلزار شهدا بودیم
راستش ما هم جمکران می خواستیم!

عمار و مالکیم و همه تحت امر عشق
با یک اشاره، دست به شمشیر می‌شویم

موفق باشید
شب آروم
پاسخ:
سلام و عرض ادب
خوش به سعادت شما و دلتان
ممنون از لطفتان
برقرار باشید
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۰ ابراهیم ایلخانی
ما معتقدیم عشق سر خواهد زد
بر پشت ستم کسی تبر خواهد زد
آخر شب سرد ما سحر می گردد
مهدی به میان شیعه بر می گردد!!

باباجون تولدت مبارک
با سلام
میلاد باسعادت منجی دوازدهم بر شما مبارک باد.
یاعلی
پاسخ:
سلام
برشماهم نیز
:)))
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۰ سیدمحسن علوی
تواضع و فروتنی عباس باور نکردنی بود . همیشه عادت داشت وقتی من وارد اتاق می شدم ، بلند می شد و به قامت می ایستاد .

یک روز وقتی وارد شدم روی زانویش ایستاد . ترسیدم ، گفتم : عباس چیزی شده ؟ پاهایت چطورند ؟ خندید و گفت : نه ، شما بد عادت شده اید . من همیشه جلوی تو بلند می شوم امروز خسته ام ، به زانو ایستاده ام . می دانستم اگر سالم بود بلند می شد و می ایستاد . اصرار کردم که بگوید چه ناراحتی دارد . گفت : چند روزی بود که پاهایم را از پوتین در نیاورده بودم ، انگشتای پایم پوسیده است . نمی توانم روی پاهایم بایستم . عباس با همان حال صبح روز بعد به منطقه رفت . این اتفاق به من نشان داد که عباس از بندگان خاص خداوند است . 

از همسر شهید سردار عباس کریمی
پاسخ:
ممنون از متن زیبا و قابل تاملتون
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۲ علمدار جنون
باز هم خانه مان را منور کن بانو....

پاسخ:
حتما
اللهم عجل لولیک الفرج
به راه باشیم تادرراه باشد
پاسخ:
انشالله خدا کمکون کنه که باشیم
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۹:۴۹ ذو الفقار
عکس خیلی خوب بود.
بیشتر به خاطر عکسا سر میزنم!
پاسخ:
عکس بیشتر به دل میشینه معمولا
:)
ممنون که سرمیزنین