پریشانیات

پریشانیات

فارغ از هیاهوی آدمک ها و دنیایشان،فارغ از آلونک های آجری و مرکب های آهنینشان،فارغ از هر چه که هست و هر چه که نیست،هرچه که رحمت بود هر آنچه که حکمت شد،هر چه کردیم ودیده شد و دیده نشد،سرفه های خشک قلممان را مرهمی باشیم بهتر است...

آخرین حرف هايتان
خانه ي همسايه

دلمان بهانه میگیرد این روزها...

هم بهانه ی کربلا

هم بهانه ی مشهدالرضا...

حسرت هایم هرروز انگار بیشتر می شوند...

یا رضا من که رضایم به رضای خدایت است فقط بخواه برایم،صاحبم زودتر راضی شود بروم کرب و بلا...

تصورش هم دل را می سوزاند....

بیایم حرمت

اذن بگیرم

و بعد راهی کرب و بلا شوم....

یک مهر و یک تسبیح از بهشت با خودم بیاورم و بعدش در حرمت زیر لب زمزمه کنم

اللهم صل علی علی ابن موسی الرضا المرتضی

 

پریشان نویس

نظرات  (۹)

۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۴:۲۴ خرید ملک در استانبول

خیلی خوب و عالی بود

دل من سخت ، هوای حرمت را دارد...

که بگیرم تسبیح، بنشینم یک گوشه دنج حرمت...

بشمارم یک، یک... و بگویم از دل ...

من همان عاشق ، دلخسته خونین جگرم...

من همان بنده بی لایق و آشفته سرم...

دل من !دل من! یک سجاده پر از عطرخدا میخواهد...

که بیندازم ، در صحن حرم... دو رکعت نماز عشق بخوانم آقا...

دل من میخواهد ...دست در دست ضریح، گره اندازم و از عمق وجود ، اشک هایم را ، جاری بکنم ....

تا که در سایه امن حرمت .... همه غم های دلم را خالی بکنم...

الهم ارزقنا زیارت الحسین (علیهه السلام )

 
یک چشم زدن غافل از آن یار نباشیم
شاید که نگاهی کند آگاه نباشیم
سعادت زیارت قسمتتان
۲۵ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۳ محرم سرباز کوچولو
سلام و عرض ادب 
بروزیم با 
کلیک رنجه بفرمایین 
نظرات شما کمک شایانى به حل دغدغه سرباز کوچولو مى کنه!

 محبوب رضاست هر که دل ریش تر است
از کعبه صفای این حرم بیشتر است
اینجاست طبیبی که ندارد نوبت
هر دل که شکسته تر بود پیش تر است
التماس دعا
 وی بهشت می وزد از کربلای تو 
ای کشته ای که جان دو عالم فدای تو 

برخیز و باز بر سر نی آیه ای بخوان 
ای من فدای آن سر از تن جدای تو 


سلام دوست عزیز
خسته نباشید
خوشحال می شم به من هم سر بزنید و لینکم کنید
با افتخار لینک شدید
 وی بهشت می وزد از کربلای تو 
ای کشته ای که جان دو عالم فدای تو 

برخیز و باز بر سر نی آیه ای بخوان 
ای من فدای آن سر از تن جدای تو 


سلام دوست عزیز
خسته نباشید
خوشحال می شم به من هم سر بزنید و لینکم کنید
با افتخار لینک شدید
یا امام هشتم
حسابی خوشید و خوشحال و خوشبخت