پریشانیات

پریشانیات

فارغ از هیاهوی آدمک ها و دنیایشان،فارغ از آلونک های آجری و مرکب های آهنینشان،فارغ از هر چه که هست و هر چه که نیست،هرچه که رحمت بود هر آنچه که حکمت شد،هر چه کردیم ودیده شد و دیده نشد،سرفه های خشک قلممان را مرهمی باشیم بهتر است...

آخرین حرف هايتان
خانه ي همسايه

رضا جان،دلم می خواهدت...

میخواهم بیایم حرمت و خودم را گم کنم...

از این همه من بودن های الکی،خسته شده ام...

حضرت جان،دریاب که جانمان بد جوری در پیچ و

تابهای منیت های دنیایی گرفتار وبی قرار شده...

میخواهم باران حرمت را که بشوید و ببرد هرچه منیت

است و محو شوم در گوشه ای از بهشت حرمت که روی زمین است.

 اصل مطلب را بگویم:

میخواهم ازحرمت برسم به خود خدا...

 

پریشان نویس

نظرات  (۳۵)

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

هم پوستر و هم متن زیبا بود. ممنون.

پاسخ:
:)
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۰۳ موسی شیخ ملاهی
السلام علیک یا معین اضعفاوالفقرا یاعلی ابن موسی الرضا(ع)
سلام  متنتون  قشنگ بود
باارزوی موفقیت برای شما
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۲۹ یک عدد مفرد مکسر بی مخاطب
می‌خواهم برسم به خود خدا :)
پاسخ:
:)))))))))))))
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۳۵ مدیون زهرا سلام الله علیها

هوالهادی.

امام هادی (ع):

« اعتبار مردم در دنیا به مال است و در آخرت به عمل »

(بحارالأنوار، ج ۷۸، ص ۳۶۸، ح۳)

..........................

زیارت نصیبتون.

۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۱۲ فدیناه بذبح عظیم
...
دل لرزاندن همیشه کار خوبی نیست...اما اینبار با این عکس و مطلب دلم و لرزید و بارانی شد...
ممنونم
پاسخ:
برای ما هم دعا کنید و قدر این حالتان را بدانید...
سلام
خدا قوت
وب خوبی دارید ممنون که به ما سرزدید.
پاسخ:
سلام
تشکر
:)
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۲۲ بنت الهدی ........
آخ که چقدر دلم میخواد توی اون حرم گُم بشم و جز به دست خودش پیدا نشم...
پاسخ:
منم دلم میخاد
:))))
سلام، ما نیز دلمان خواست

سلام

"دل نوشته های زیبایی دارید

دلتان،هچون صفحه ی کیبوردتان، امام زمانی"

ممنون از حضور سبزتون در منتظر...

باز هم منتظر نظرات و انتقادات شما هستیم

۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۳۳ ابراهیم ایلخانی
آخ آخ آخ...دوست دارم هی صدات کنم تو هم منو صدا کنی.....رضا رضا رضا رضا

سلام

حلول ماه رجب مبارک اگر مایلید تبادل لینک کنیم

بروزم

سلام. شهادت امام مظلوم حضرت هادی علیه السلام تسلیت. حرفهای سایتتان خوب است.
۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۲۴ محمدرضا محمودی
سلام دست مریزاد خدا قوت یاحسین
۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۵۸ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
انشاء الله زیارت اقا قسمتتون بشه

با پوستر / دداش جون ! ماه رجب است 
به روز هستیم تشریف بیاورید 
http://ammar-g.blog.ir/
با علی
۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۰۲ گــــــــــــــــم گشته
حرم امنتان همیشه حریم عاشقانه هایمان بوده است.


دل میخواهد
اگر این دنیا بگذارد
۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۲۶ روح الله کمالی
واگویه ای بود با مراد عشق!
عاشقانه باش و عاشقانه زندگی کن
۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۱۹ محمدرضا فلاح
زیبا بود
التماس دعا
زیبا بود

ان شاء الله به درجه ای برسیم که خود حضرت هم زیارت کنیم خود خودش
۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۳۹ آلــــــو نــــــک . . .
السلام علیک یا امام رئوف . . . .
آخ که چقد دلم هواتو کرده آقا
میخواهم بیایم...
ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده.....
سلام
قلم زیبای و روانی دارید ،
همچنین نگاهی زیبا...

پاسخ:
سلام
لطف دارید
هرچی که هست لطف خداست و بس
۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۱۶ سیدمحسن علوی
سلام
پوستر واقعاً زیباست...
یا علی بن موسی الرضا
بطلب مارا...
طیب الله
به روزم
مهمان جنونم باش
majnon.blog.ir
ممنون که سر زدید، با اسم پریشانیات لینک شدید موفق باشید.
السلام علیک یا معین الضعفا والفقرا یاعلی ابن موسی الرضا(ع)
خیلی  خوب بود ممنونم
ببخشید من نظر گذاشته بودم اما گویا  نیومده بود اخه با کروم مشکله
پاسخ:
مهم نیتتونه عزیز
نیتتون رسید
:)))))))
التماس دعا
ای آنکه تو در غربت سر به گریبان داری

در خلوت خود شبها شام غریبان داری

از تربت تو عیسی، اکسیر شفا دارد

موسای کلیم اینجا، دستی به دعا دارد
تصویر عالی بود++
۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۴۵ پوریا رودبارانی
زیبا بود
"احساسات ناب" و "سرشارازمعنویت" ،دوواژه حقیربرای توصیف نوشته های شماست.
.
ازتشرف فرمایی شما به وب حقیر،بی نهایت سپاس گذارم. .
.
به روزم با ــ غـــزلــی ــ باعنوان : "شـــرح پــریــشــانــی " . .
پاسخ:
ممنون از لطفتون
گروه فناوری اطلاعات اشراق 
وب خیلی جالب وزیبایی دارین ....
از عکسای مورد استفاده تو وبتون هم خیلی خوشمون اومد. دس بریزاد
http://eshragh-it.blog.ir/
به روزم
به من هم سری بزن

۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۴۷ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
زیبا و مفید هست... 
التماس دعا
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۵۸ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
زیارت با معرفت امام رضاع برکات مادی و معنوی با ارزشی برای ما دارد و زنگار غفلت را از روح و جان ما می زداید. امام رئوف مان در این باره می فرماید:«هر کس به زیارت من بیاید، روز قیامت در سه مرحله میزان، صراط و هنگام به دست دادن نامه اعمال او را نجات می دهم.»
"وسایل الشیعه /ج ۱۰ / ۴۳۳"