پریشانیات

پریشانیات

فارغ از هیاهوی آدمک ها و دنیایشان،فارغ از آلونک های آجری و مرکب های آهنینشان،فارغ از هر چه که هست و هر چه که نیست،هرچه که رحمت بود هر آنچه که حکمت شد،هر چه کردیم ودیده شد و دیده نشد،سرفه های خشک قلممان را مرهمی باشیم بهتر است...

آخرین حرف هايتان
خانه ي همسايه

سلام خدایا

ببخشید که نصفه شبی مزاحم شدم...

خدایا راستش یه چیزی مونده بود ته دلم،نتونستم نگم!

خدایا حالم خیلی خوبه،بابت این حال خوبم ممنون...

من که بلد نیستم حرفای قلنبه سلنبه بزنم!پس ساده ی

ساده میگم،دوستت دارم.

راستی

بابت اتفاقات ساده و ریزه میزه ی زندگیم که

حالمو خوب میکنن،از خودت یه تشکر درست حسابی بکن.

اخه من بلد نیستم...!

:ستاره

پریشان نویس

نظرات  (۲۰)

خدا چقدر بنده ی خوبی دارد مثل شما....
یکی مثل ما هی غر می زند و یکی مثل شما خوب تشکر می کند...
در پناهش همیشه....
پاسخ:
البته بگم که ماهم غر میزنیم!
زیاد!
اما خداست دیگر!طاقت دیدن ناراحتی بنده اش را ندارد!
خدا:
دوستت دارم
حتی اگه دوستم نداشته باشی
اینم بگم حالا که دوستم داری عاشقتم شدید
پاسخ:
بله...
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۳ فرشته ی آسمان
خدایا تو دوست می داری که من تو را دوست بدارم با انکه بی نیازی از من .

پس من چگونه تو را دوست نداشته باشم با این همه احتیاج که به تو دارم..

التماس دعا ******
 جــــاده هـــای زنــــــدگـی را خـــدا هـــمـوار میـکــنـد . .
کــــــار مــــا فـــقـــط بـــــرداشــــتـن ســـنــگ ریـــــزه هـــاسـت  . . .
سلام دوست عزیز
کم لطف شدید....افتخار نمیدید؟
پاسخ:
کم لطف نیستیم،کم سعادتیم
خدمت میرسیم
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۲ فانوس جزیره ...

شهادت امام موسی کاظم علیه السلام بر شما بزرگوار تسلیت باد ، حضرت می فرمایند :

کسی که جوانمردی ندارد، دین ندارد; و هر که عقل ندارد، جوانمردی ندارد. به راستی که با ارزشترین مردم کسی است که دنیا را بری خود مقامی نداند، بدانید که بهای تن شما مردم، جز بهشت نیست، آن را جز بدان مفروشید.

سلام علیکم
التماس دعا
عاقبتتون بخیر
سلام...
خیلی خوب بود هم متن هم عکس...
حس خوبی داشت...
پاسخ:
عکسه رو خدمم دوس دارم...
:ستاره
خدایا
راست میگن دل به دل  راه داره؟دل ما که خیلی به دل شما راه داره.کاش راست بگن!
پاسخ:
به به 
مخلصکم الله سیده خانووووم...
راست میگن...
مطمینم...
ازهمین ریزه میزه ها مطمین شدم...
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۱ معصوم منتظر
..قال رسول الله:
احب عباد الله الی الله أنفعهم لعباده .
از جمله بندگان آن کس پیش خدا محبوبتر است که برای بندگان سودمندتر است .
پدر امت بلند نظر است و به قلیل ما کثیر عطا میکنه...
عیدتون مبارک.
یا محمد یا علی...یا علی یا محمد...اکفیانی فانکما کافیان...ونصرانی فانکما ناصران.
آپم.
عاقبتتون بخیر.
:)

آقا از طرف منم تشکر کن
پاسخ:
حتما
:دی
امروز
چشمهای ما
تنها یک پنجره
و یک روشنایی
به نام نور محمدی را می شناسد .
امروز
 تنها یک آسمان
و یک گل
به نام گل محمدی را می شناسد.
امروز
 تنها به یک شمیم
 و یک عطر
به نام عطر محمدی خو گرفته است
از این روست
 که مقاوم ایستاده ایم
و رو به یک پنجره و آسمان داریم
و در باغچه دستان همه مان
تنها یک گل روییده است.
دریا
ترانه ی تو را می خواند
زمین
 آرزوی پاکی تو را دارد
و من
بر ماسه های ساحل دریا
می نویسم
جهان به مهربانی تو زنده است
یا محمد
عیدتون مبارک
پاسخ:
عید شمام مبارک
ممنون ب خاطر شعر
 هنگامه عید است و پر است از برکات
آمد ز حرا رسول شیرین حرکات
با خلق عظیم شد رسول اخلاق
بر خلق خوشش زصدق و ایمان صلوات
بعثت نور مبارک
عاشق وبلاگت شدم .
التماس دعا
پاسخ:
اِ؟
چه جالب انگیز ناک
:)))))))))
التماس دعای بیشترترتر
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۱ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با پوستر / ماه شعبان ماه عبادت وتوسل 
فرمایشات امام خامنه ای در مورد ماه شعبان 
به روز هستیم 
تشریف بیاورید 
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی

الهی چه خوشگل بود 

آفرین 

خدایا ما هم همچنین 
پاسخ:
:)))))
مرسی عزیزم
:ستارههههه
و خدایی که در این نزدیکی است...
سلام بر پریشان نویس دنیا...
بروزم با " تحقیق کنید'"
کلیک رنجه بفرمایین
پاسخ:
کلیک رنجه..!
قشنگ بود
چشم حتما مزاحم میشیم
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۲ معصوم منتظر
..سلام علیکم...
شب جمعه ست و پایان ماه مبارک رجب...
حلول ماه پربرکت شعبان، ماه سید الانبیا را پیشاپیش تبریک عرض میکنم.
انشاالله سر دعا و قنوت هایتان دراین ماه یاد مولای غریبمان هم باشید.
تکلیف ششم آپ شد.
یا علی.
عاقبتتون بخیر.
اخه من بلد نیستم..!!
قدر خدارو نمیدونیم
کاش ما رو به خاطر این قدر ندونستن ببخشه


آپم
پاسخ:
کاش....
 کسی که بهشت را بر زمین نیافته است

آن را در آسمان نیز نخواهد یافت

خانه ی خدا نزدیک ماست

و تنها اثاث آن ، عشق است....
پاسخ:
عشق...
آنقدر ساده است که آدم در پیچیدگی سادگی اش سرگیجه میگیرد...
هر چه ساده تر ،دوست داشتنی تر....
پاسخ:
بعله
قبول دارم
؛)