پریشانیات

پریشانیات

فارغ از هیاهوی آدمک ها و دنیایشان،فارغ از آلونک های آجری و مرکب های آهنینشان،فارغ از هر چه که هست و هر چه که نیست،هرچه که رحمت بود هر آنچه که حکمت شد،هر چه کردیم ودیده شد و دیده نشد،سرفه های خشک قلممان را مرهمی باشیم بهتر است...

آخرین حرف هايتان
خانه ي همسايه

سلام مرا از دورهای نزدیک میشنوی آقایم...

من را یادتان هست آقا؟عید امسال دعوتم کردید...من با پای خودم نیامدم،با دعوت شما آمدم.آخر لایق وصل تو که من نیستم ،اذن به یک لحظه نگاه خواستم و چه نگاه شیرینی بود...

خودتان دعوتم کردید به بارانی ترین و ناب ترین لحظات حرمتان...

بهترین عید عمرم بود امسال...

من بودم و باران و نگاهت که بر من میبارید...

امشب نه باران از آسمان می آید و نه من حرمت هستم...امشب هوس حرمت در دلم آمده و باران در چشمانم...

پریشان نویس

نظرات  (۲۲)

هواییمان کردید رفیق...!!!
پاسخ:
کاش فقط هوایش بود...
هوایش این بار بارانیست...
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۷ سراجا منیرا
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
یا امام رضا
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۳ حسین زیلان
دلم گرفت :'(
به ما هم سر بزنید

لینک شدید
پاسخ:
متقابلا لینک شدی دوست خوبم
چشم سرمیزنم
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۴ مهدی برجیان
کارت دعوتش که به دستت می‌رسد،
حال غریبی پیدا می‌کنی
اشک لابلای خنده‌هایت موج می‌زند!
میانِ میانه‌ی جهان هم که باشی،
تنهاترین تنها هم که باشی،
به عشق همین دعوت‌ها زنده‌ می‌مانی...
.
.
.
ان‌شاءالله آخر هفته عازمم!
پاسخ:
التماس دعا...
دلم هوایی هوایت شده...
سلام علیکم...
قربون کبوترای حرمت امام رضا(ع)
قربون این همه لطف و کرمت امام رضا(ع)
پاسخ:
علیکم السلام
دل ما نیز حرم میخاهد...
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۰۴:۵۳ محرم سرباز کوچولو
مى گویند در این شهر قریب 
قلبها مى خرد این مرد غریب
"محرم"
زائری بارانی‌ام
آقا پناهم میدهی؟
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۴ سیدمحسن علوی
واسمون دعا کنید تو ماه رمضون 10 روز جور بشه برم...
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۴ سیدمحسن علوی
همیشه “حباب ها ” قربانی هوای درون خویش اند… پر از خالی…
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۸ یا مهدی(عج)
سلام علیکم
بد جوری دلم هوای حرم کرده :( دعا کنید آقا دعوتمون کنن :(

 با دو مطلب بسیار بسیار جالب در خدمتتون هستم. حتما تشریف بیارید و نظرتون رو بگید:
سجده و دانشمند اروپایی....

و


نوشیدن آب در اسلام و در علم پزشکی


یا علی

التماس دعا
سلام
خداقوت
خوش بحال کسی که در چتر نگاه تو دلش بلرزد آقای مهربانم
السلام علیک یا امام رئوف

امام على علیه ‏السلام :

مَنْ وَثِقَ بِاَنَّ ما قَدَّرَ اللّه‏ُ لَهُ لَنْ یَفوتَهُ اسْتَراحَ قَلْبُهُ؛
هر کس اطمینان داشته باشد که آنچه خداوند برایش تقدیر کرده است
به او مى ‏رسد، دلش آرام مى ‏گیرد.
غررالحکم، ح 8763 .


اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
سلام
بدجور هوایی شدیم
یادمون انداختید....
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۰:۰۸ فرشته یاسمان
یا ضامن اهو بر ما تو پناهی تو امیدی تو مرادی،،،،،،،،،،،،، هم باب مرادی تو ،هم باب جوادی....


یا ضامن اهو ...

التماس دعا
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۴ یا مهدی(عج)
ای کاش.......

سلام علیکم

ببخشید که چند روزی نتونستم به وبلاگتون سر بزنم(اینترنتمون مشکل داشت)

با یک مطلب جدید در خدمتتون هستم. تشریف بیارید.


یا علی

التماس دعا
پاسخ:
سلام
این چه حرفیه
دشمنتون شرمنده
:)
چشم حتما
۰۳ تیر ۹۳ ، ۰۱:۱۶ بی کـــــرانه
یک دفعه،
یکهو،
دلِ همه هوایِ حرم می کند این چند روز،
عجیب نیست؟...

دوورم اگر زکویِ تو ای عـــــشق، چاره چیست؟ 
با "چشمِ دل" هنوز امیدِ وصال هست...
وبلاگ تان زیباست.
و این عکس و این شعر...

۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۵ علیرضا صالحی نژاد
سلام
خیلی خیلی ممنون
بسیار عالی
استفاده کردم
خیلی زیبا.
ان شالله هفته ی بعد راهی میشوم.
التماس دعا.
پاسخ:
التماس دعاسیده جان